2007 باي باي













2007 بجد شكرا

كنت بفكر أحلي لحظة فى 2007 وأسوء واحلي خطوة واحلي مكان رحته مين أحسن ناس عرفتهم في أسوء
لاقيت نفسي بعمل استفتاء في حياتي في 2007
وقلت وماله

أحلي شخصيات قابلتها في 2007 :

( شيماء حسني -مروه عوض –مصطفي –فتحي – نهال صلاح –منال المهدي – محمود سعودي –ريم عطية – مي علام – مي حرحش –مها حرحش – مي سمير-هاجر – سامح داوود- كريم حسن وقرينته شاهندا )

أصدقاء 2007 :
هبة زيدان – مروه عوض –مصطفي فتحي- ريم عطية
بجد الناس دي فعلا قريبين لقلبي أوى وحسيت اني كان نفسي أعرفهم من زمان بس عادي كل شيء بأوان

أسوء شخصيات عرفتهم في 2007 :
رباب مجدي - نسيم الصمادي - ام واحده صاحبتي بجد بكرههم

أحلي حاجة حصلت لي أنى اشتغلت في مجلة كلمتنا

أحلي موقف حصلي في المطبعة وأنا بشوف أول عدد بيطبع من مجلة كلمتنا وأسمي كان مكتوب عليه

أسوء موقف حصلي: العربية عطلت في المهندسين وأنا في المعادي وكان في جيبي جنيه ههههههههه

اكتر كلمة حسيت بالحزن منها بابا ببقولي أنا همووت قريب :S

اكتر كلمة أسعدتني: ( كلمة بحبك أوي يا أماني من زمان وتخيلوا بابا اللي قالهالي هههههه)

وكمان من 5 شخصيات عزاز جدا علي قلبي قلولي بحبك في sms علي الموبيل

أكتر حاجة ضحكتني في 2007 :
ووقعت من كتر الضحك لما شيماء حسني ديزاينر TEENSTUFF
قلدتلي إليسا في إعلان لازوردي وهي عوجا بؤها
بغض النظر عن بؤها انا بحبك يا إليسا

اكتر مكان رحته حبيته دار المواساة في العباسية وفي طفلة أسمها سيدة ومحمود عبد النبي نفسي اشوفهم


اكتر حاجة ندمت عليه : إني مفكرتش أشتغل فيها من أول ما أتخرجت

أكتر حاجة فخورة بها : شغلي في مجلة كلمتنا

الحاجة اللي محققتهاش في 2007 : إني أغير عربيتي بعربية زيروووووووو

الحاجة اللي حققتها وكانت حلم أني أشتري شقة وأنا عندي 24 سنة

اكتر ناس واحشني في 2007 والدتي – أميرة ضيف – منى طه انتمتي لغاية أول 2007

أكتر ناس الحمد لله مش واحشني مش فكراهم عشان هما مش مهمين أصلا



حاجات ملهاش علاقة بحياتي الشخصية


حد كنت فكراه محترم لغاية 2006 وفي 2007 طلع أى كلام مصطفي بكري

أكتر قضية استفزتني قضية محاكمة المغتصبة في السعودية

اكتر أغنية حبتها : أواخر الشتا إليسا

أكتر جملة غنائية : ماذا جري أولم تكوني أمة الإسلام يوماً منبرا ؟؟؟؟ للمطرب يحي حوا

اكتر أغنية ارفتني : انا احب الرقص وهز الوسط واموت اوي في اللي يقدر

أكتر مشاهير مش عارفة هما ليه أصلا موجودين في الدنيا : ( تامر حسني شريف رمزي –أميرة فتحي-خالد الغندور- الولد اللي مش فاكرة اسمه اللي بيطلع سنيد لتفيده شيحة في سكوت هنغني –علي رأسهم تامر أمين )

مشاهير ماتوا في 2007 ( كل نجوم ستار أكاديمي في 4 سنين اللي فاتوا علي رأسهم محمد عطية )


تخاريف 2008
نفسي كوبري أكتوبر يوسعوه او يبقى بدورين يمكن يحل أزمة الشوارع تفضى

نفسي مصر تبقي بدورين عشان الدنيا متبقاش زحمة



هناك ١٢ تعليقًا:

مصطفى فتحي يقول...

كلام رائع
انتي يا اماني اهم حاجة حصلت في حياتي في الفترة الاخيرة
بحترمك لانك بنت بيمت راجل
اجمل من كل البنات
واجدع من كل البنات
ربنا يكرمك ويوفقك يا رب
ودائما اتأكدي
وراكي رجالة

Ma7moud So3ody يقول...

وااااااو
كلام جامد جدا..و فكرة البوست هايله جدا جدا جدا
و فعلا و ربنا يعلم انتي من اجمد الناس اللي انا عرفتها في حياتي كلها مش السنه دي بس
و مرسي جدا على انك ذكرتيني من احلى الشخصيات ..بجد كتير و لا استحقه

ما علينا..المهم كل سنه و انتي طيبه و يا رب تحققي كل اللي ف نفسك العام الجديد
welcome baaaaaaack

Unknown يقول...

صباح الفل أيه الحلوة ديه والجمال ده كله أنا مش بقول كده علشان أنا صاحبتك بس بجد كل يوم بيعدي بتزيد غلاوتك عندك وباكتشاف إنك ماشاء الله عليكي إنسانة جميلة أووى من جوا وقلبك أبيض زي قلب الخس بجد يا موني ربنا يا حببتي يجعل العام الجديد عام سعيد عليكي ويحقق كل أمانيكي ويبارك فيكي ويحفظك ويحميكي ودائماً تكوني بأحسن صحة وحال وسعادة وفلوس كتييييييير وعربية جديدة وتبقي حياتك كلها فرح وضحك وركزي على الضحكة بالذات علشان هي اللى بتنور وشك الجميل والصور اللى أنتي حاطه أكبر دليل.
أماني محمود التونسي صديقتي العزيزة الوحيدة القريبة إلى قلبي أشكرك بشدة على صداقتك التى اعتز بها جداً وادعو الله من كل قلبي أن تدوم إلى أن يتوفاني الله لأنك نعمة من الله وبحبك في الله اووووووووووووووى.
تمنياتي القلبية لك ودعواتي بعام تحقيق الأماني والأحلام يا أطيب إنسانة قابلتها في حياتييييييييييييي.

Bou..Bou

مروة عوض يقول...

اييييه ده ههههه مش عارفة اكتب :)
اماني انا بقى بحبك من قريب لأني عرفتك من قريب لكن بحبك كأني عرفتك من زمان..بجد انا مبسوطة انى عرفتك قربت منك.
بضحك بيني وبين نفسي على مواقفنا اللي تهلك من الضحك مع بعض ..
ربنا يحبيبتي يسعدك ويباركلك فى كل حاجة حصلتلتك حلوة فى 2007 ويحققلك كل حاجة نفسك فيها السنة الجاية لكن بشرط واحد نفضل على طوول أصحاب

غير معرف يقول...

Amanihaaaaaaaaaaaat el Wa7sh el sha7'seya beta3et koloh,Nder en el wahed ye2abel wahda bent bete3mel kol el hagat, really i am so proud of you soooooooooo much weraben yowafa2ek by the way booost 3ala 2ad ma 2eftakartaha.
ya rab nefdal ma3ba3d fe el magala we ba3d el magala kamn.
Shimozzzzzzz

غير معرف يقول...

كل سنة وانتي احسن ويارب تحققي كل حاجة ،،، انا مش زعلانة منك انك ماجبتيش اسمي بس انا عارفة انك بتحبيني وساعات بتفتكريني ــــ انا متأكدة انك هتبقي حاجة كبيرة بأذن الله علشان انتي طيبة وتستهلي كل خير بس بطلعي دماغك العنيدة في كل حاجة...هسيبك تتوقعي انا مين؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

وحشتيني.................

صبري سراج يقول...

يعني اعرف بالصدفة ان عندك مدونة.. ولا تفكري تعزميني.. مع اني مكنتش هكلفك حاجة.. كيبوردي وماوسي ولاب توبي وكل حاجة معايا.. ماشي يا أمانيهات..

منورة عالم المدونين وقبله عالم كلمتنا اللي بقاله طعم مختلف وانتي فيه

غير معرف يقول...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

Unknown يقول...

مش عارف ليه عايز اقولك انك هايله
وبتقدري تكسبي الناس

مش من طبعي اقرأ لما يكون حد كاتب عن نفسه ... مبشغلش دماغي انما اسلوبك حقيقي شدني وخلاني اكمل البوست كله

نفسي اعرف اقول كلام حلو زي اصحابك الجامدين دول

ربنا يوفقك

bar2ash

Rannon يقول...

هههههههههههههههههه
بجد بوست تحفة
بصي أنا يمكن ما إتعاملتش معاكي ..بس متابعاك من كلمتنا ومن الفيس بوك ومن فكرة اذاعة البنات
بس بجد دماغك عاجباني جدا
وتمردك عاجبني وصراحتك عاجباني
بجد بحييكي من قلبي على كل حاجة:))

Rzalp يقول...

كل سنة وانتى طيبة ياامانى
بالتوفيق
انا من اشد المعجبين بعقليتك ومخك الكبير
ونظرتك المستقبلية الثاقبة
وانا اتوقع لكى مستقبل باهر
ونجاح ساحق للاذاعة
وربنا يوفقك
اخوكى محمد صلاح